Το μοντέλο La Marquise του 1884 είναι το παλαιότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, το οποίο εξακολουθεί να λειτουργεί και πρόκειται να βγει στις 7 Οκτωβρίου σε δημοπρασία στην ...
Πενσυλβανία, όπου υπολογίζεται ότι θα πιάσει από 1,48 έως 1,85 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για το μοντέλο De Dion Bouton et Trepardoux Dos-A-Dos, το οποίο βαφτίστηκε από τους κατασκευαστές τους La Marquise. Λειτουργεί άψογα, διαθέτει τέσσερις θέσεις και συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα μοντέλα όλων των εποχών.
Η ιστορία του ταυτίζεται με την γέννηση της μάρκας De Dion-Bouton, που ξεκίνησε να κατασκευάζει στη Γαλλία ατμοκίνητα οχήματα και λεωφορεία, αρχικά ένα τρίκυκλο μοντέλο και το 1884 ακολούθησε το τετράτροχο με μήκος 2,47 μ. και βάρος έναν τόνο.
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τέσσερις θέσεις, όπου κάθονται οι επιβάτες ανά ζεύγος πλάτη με πλάτη, ενώ εμπρός έχει τοποθετηθεί το καζάνι ατμού, γύρω από το οποίο αποθηκεύονταν τα κάρβουνα για τη λειτουργία του.
Κάτω από τα καθίσματα βρισκόταν το δοχείο νερού με 150 λίτρα χωρητικότητα, το οποίο παρήγαγε την κινητήρια δύναμη του οχήματος, δηλαδή τον ατμό. Ένα γεμάτο ρεζερβουάρ νερού αρκούσε για περίπου 32 χιλιόμετρα.
Με αυτό το πρωτότυπο έλαβε μέρος ο De Dion το 1887 στον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων με αφετηρία το Παρίσι και προορισμό τις Βερσαλίες, πετυχαίνοντας μέση ταχύτητα 25 χλμ./ώρα. Μάλιστα σε μία ευθεία ανέπτυξε το ατμοκίνητο όχημα 61 χλμ./ώρα. Ο De Dion κατασκεύασε περίπου 30 οχήματα με βάση το πρωτότυπο, ανάμεσά τους 4-5 τετράτροχα, πριν επικεντρώσει τις δραστηριότητές του στην παραγωγή βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.
Πηγη:newsbeast.gr
Πενσυλβανία, όπου υπολογίζεται ότι θα πιάσει από 1,48 έως 1,85 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για το μοντέλο De Dion Bouton et Trepardoux Dos-A-Dos, το οποίο βαφτίστηκε από τους κατασκευαστές τους La Marquise. Λειτουργεί άψογα, διαθέτει τέσσερις θέσεις και συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα μοντέλα όλων των εποχών.
Η ιστορία του ταυτίζεται με την γέννηση της μάρκας De Dion-Bouton, που ξεκίνησε να κατασκευάζει στη Γαλλία ατμοκίνητα οχήματα και λεωφορεία, αρχικά ένα τρίκυκλο μοντέλο και το 1884 ακολούθησε το τετράτροχο με μήκος 2,47 μ. και βάρος έναν τόνο.
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τέσσερις θέσεις, όπου κάθονται οι επιβάτες ανά ζεύγος πλάτη με πλάτη, ενώ εμπρός έχει τοποθετηθεί το καζάνι ατμού, γύρω από το οποίο αποθηκεύονταν τα κάρβουνα για τη λειτουργία του.
Κάτω από τα καθίσματα βρισκόταν το δοχείο νερού με 150 λίτρα χωρητικότητα, το οποίο παρήγαγε την κινητήρια δύναμη του οχήματος, δηλαδή τον ατμό. Ένα γεμάτο ρεζερβουάρ νερού αρκούσε για περίπου 32 χιλιόμετρα.
Με αυτό το πρωτότυπο έλαβε μέρος ο De Dion το 1887 στον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων με αφετηρία το Παρίσι και προορισμό τις Βερσαλίες, πετυχαίνοντας μέση ταχύτητα 25 χλμ./ώρα. Μάλιστα σε μία ευθεία ανέπτυξε το ατμοκίνητο όχημα 61 χλμ./ώρα. Ο De Dion κατασκεύασε περίπου 30 οχήματα με βάση το πρωτότυπο, ανάμεσά τους 4-5 τετράτροχα, πριν επικεντρώσει τις δραστηριότητές του στην παραγωγή βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.
Πηγη:newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου