Το παράνομο εμπόριο ελεφαντόδοντου έφερε 2.500 νεκρά ζώα
Έξαρση παρουσίασαν το εμπόριο ελεφαντόδοντου και οι θανατώσεις ελεφάντων το 2011. Σύμφωνα με την οργάνωση κατά του εμπορίου άγριας ζωής, Traffic, η χρονιά που φεύγει ήταν η χειρότερη μετά το 1989 οπότε και απαγορεύτηκε το εμπόριο ελεφαντόδοντου...
Υπολογίζεται ότι σε αυτή τη «μαύρη» χρονιά για τους ελέφαντες κατασχέθηκαν 23 τόνοι ελεφαντόδοντου, ποσότητα που μεταφράζεται σε 2.500 νεκρά ζώα.
Η λαθροθηρία των ελεφάντων συνεχίζεται εξαιτίας της τεράστιας ζήτησης για ελεφαντόδοντο στην Ασία, κυρίως σε Κίνα και Ταϋλάνδη, όπου χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ειδών διακόσμησης.
Παράλληλα, τα κυκλώματα των λαθροθήρων και παράνομων εμπόρων οργανώνονται αποτελεσματικότερα, λέει η Traffic.
Οι λαθρέμποροι ακολουθούν τη θαλάσσια οδό για να μεταφέρουν το ελεφαντόδοντο έναντι των εναερίων μέσων που χρησιμοποιούσαν τα προηγούμενα χρόνια.
Τα μόνα που παραμένουν σταθερά είναι η αφετηρία και ο προορισμός της διαδρομής: από την Αφρική στην Ασία. Ο τρόπος μεταφοράς αλλάζει αντικατοπτρίζοντας την ευελιξία των λαθρεμπόρων και την προσαρμογή τους στις καταστάσεις προκειμένου να αποφύγουν τη σύλληψη.
Περιβαλλοντικές οργανώσεις υποστηρίζουν πως η απόφαση για νομιμοποίηση της εμπορίας των αποθεμάτων ελεφεντόδοντου ορισμένων χωρών της νότιας Αφρικής, όπου οι πληθυσμοί ελεφάντων «ανθούν» πυροδότησε το παράνομο εμπόριο.
Οι χώρες αυτές- Νότιος Αφρική, Μποτζουάνα, Ναμίμπια και Ζιμπάμπουε απαντούν πως χρήζουν επιβράβευσης για την προστασία των ελεφάντων στα εδάφη τους.Υπολογίζεται ότι σε αυτή τη «μαύρη» χρονιά για τους ελέφαντες κατασχέθηκαν 23 τόνοι ελεφαντόδοντου, ποσότητα που μεταφράζεται σε 2.500 νεκρά ζώα.
Η λαθροθηρία των ελεφάντων συνεχίζεται εξαιτίας της τεράστιας ζήτησης για ελεφαντόδοντο στην Ασία, κυρίως σε Κίνα και Ταϋλάνδη, όπου χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ειδών διακόσμησης.
Παράλληλα, τα κυκλώματα των λαθροθήρων και παράνομων εμπόρων οργανώνονται αποτελεσματικότερα, λέει η Traffic.
Οι λαθρέμποροι ακολουθούν τη θαλάσσια οδό για να μεταφέρουν το ελεφαντόδοντο έναντι των εναερίων μέσων που χρησιμοποιούσαν τα προηγούμενα χρόνια.
Τα μόνα που παραμένουν σταθερά είναι η αφετηρία και ο προορισμός της διαδρομής: από την Αφρική στην Ασία. Ο τρόπος μεταφοράς αλλάζει αντικατοπτρίζοντας την ευελιξία των λαθρεμπόρων και την προσαρμογή τους στις καταστάσεις προκειμένου να αποφύγουν τη σύλληψη.
Περιβαλλοντικές οργανώσεις υποστηρίζουν πως η απόφαση για νομιμοποίηση της εμπορίας των αποθεμάτων ελεφεντόδοντου ορισμένων χωρών της νότιας Αφρικής, όπου οι πληθυσμοί ελεφάντων «ανθούν» πυροδότησε το παράνομο εμπόριο.
newsbeast.gr.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου