Εναν νέο συνεργάτη ειδικότητας Technical Support Front Desk Engineer θα εντάξει στο δυναμικό της η Hellas Online.
Οι βασικές του αρμοδιότητες περιλαμβάνουν τη διαχείριση αιτημάτων/βλαβών πελατών, καθώς και τον χειρισμό συστημάτων διαχείρισης κόμβων (DSLAM).
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν πτυχίο Ι.Ε.Κ. ή απολυτήριο Τεχνικού Λυκείου (με κατεύθυνση σε πληροφορική), προϋπηρεσία ενός έτους σε αντίστοιχη θέση ή σε θέση Field Service σε Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο, άριστη γνώση αστικών τηλεφωνικών δικτύων, άριστη γνώση τηλεπικοινωνιακών δικτύων, άριστη γνώση τεχνολογίας ADSL και εμπειρία στη διαχείριση DSLAM, άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office, καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό επίπεδο και τέλος πολύ καλή προφορική και γραπτή επικοινωνία.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν το βιογραφικό στο fax 213 0005230 ή στη διεύθυνση: HELLAS ONLINE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε., Αδριανείου 2 & Παπαδά, Τ.Κ. 115 25 Αθήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου