Μισό περίπου δισεκατομμύριο(!) ιστοσελίδες μετρά ο κυβερνο-κόσμος μας και αυτές που σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις είναι οι ηγέτες της ηλεκτρονικής μας ζωής. Αναμφίβολα ψυλλιάζεσαι...
μερικές, βλέπε Google και Facebook, η σειρά κατάταξης ωστόσο θα σε ξαφνιάσει. Τι άλλο θα σε ξαφνιάσει; Ο συνολικός ημερήσιος αριθμός επισκεπτών! Για πάμε...
Νο 1 - Google (google.com / 1998)
Η θρυλική -πλέον- μηχανή αναζήτησης είναι το site που προτιμούν οι περισσότεροι χρήστες στον κόσμο. Τι σημαίνει όμως να είσαι το μεγαλύτερο website του κόσμου; Πρώτα απ' όλα, το 50% των απανταχού χρηστών του Internet επισκέπτονται το Google κάθε μέρα! Θες και νούμερο ε; Από τα 2,3 δισεκατομμύρια χρηστών του Διαδικτύου, υπολογίζεται ότι επισκέπτονται καθημερινά τη μηχανή αναζήτησης περίπου 950 εκατ. άνθρωποι. Κάθε μέρα! Και βέβαια αυτό μεταφράζεται για την Google σε έσοδα 38 δισ. δολαρίων και κέρδη 9,7 δισ.
Νο 2 - Facebook (facebook.com / 2004)
Το γεγονός ότι το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη αποτελούν όμως τα νούμερά του! Χθες, για παράδειγμα, το 45% των χρηστών του Internet παγκοσμίως μπήκε στο Facebook, κάνοντας το url «facebook.com» το δημοφιλέστερο του κόσμου (αφού η Google διαθέτει πάμπολλες υπηρεσίες και μία μόνο εξ αυτών είναι η «google.com»). Το μαγικό νουμεράκι του Facebook είναι 900 εκατ. χρήστες, που φέρνουν στον κολοσσό της κοινωνικής δικτύωσης έσοδα 3,7 δισ. και κέρδη 1 δισ.
Νο 3 - YouTube (youtube.com / 2005)
Για τα βιντεάκια τα καλά μπαίνεις στο YouTube (ιδιοκτησίας Google) και δεν είσαι ο μόνος: περισσότερα από 4 δισ. videos προβάλλονται κάθε μέρα στο δημοφιλές video hosting site! Θες και το εκπληκτικότερο δεδομένο για το YouTube; Δεν βγάζει χρήμα! Και χωρίς την υποστήριξη της Google, το YouTube -όπως είναι τώρα- δεν θα ήταν πλέον βιώσιμο. Σοκ;
Νο 4 - Yahoo! (yahoo.com / 1995)
Το Yahoo! παραμένει η δεύτερη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, με το 1/5 των χρηστών να κάνουν μια στάση την ημέρα. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη και τις ειδησεογραφικές δραστηριότητές του, το Yahoo! έχει μεγαλύτερη πέραση στις ηλεκτρονικές μάζες και από την Google ακόμα! Γι' αυτό και έχει έσοδα 5 δισ. δολάρια και κέρδη 1 δισ.
Νο 5 - Baidu (baidu.com / 2000)
Να 'ναι καλά η Κίνα! Το Baidu είναι το πιο δημοφιλές site και μηχανή αναζήτησης της Κίνας κι αυτό φτάνει να το κατατάξει πέμπτο στην παγκόσμια κατάταξη. Το λένε «το κινέζικο Google» κι όχι άδικα, αφού αφήνει το Google China (google.com.hk) στη 19η θέση του κόσμου. Το 78% των κινέζων χρηστών το προτιμούν, περίπου 210 εκατ. άνθρωποι. Γι' αυτό και έχει έσοδα 3 δισ. δολάρια και κέρδη 1,5 δισ. Είδες η Κίνα;
Νο 6 - Wikipedia (wikipedia.org / 2001)
Σύμφωνα με τη Wikipedia, η Wikipedia ανήκει στο Wikimedia Foundation, ένα μη-κερδοσκοπικό σωματείο, αλλά κάποιος πρέπει να πληρώνει για τη «Free Encyclopedia», τη μεγαλύτερη εγκυκλοπαίδεια στην ανθρώπινη ιστορία! Ένας συνδυασμός εκατομμυρίων δολαρίων σε δωρεές και εκατομμυρίων ωρών εθελοντικού γραψίματος αποτελούν το ηλεκτρονικό θαύμα της Wikipedia. Τα 100.000 εγγεγραμμένα μέλη (από τα 17 εκατομμύρια) έχουν παράξει 30 εκατ. σελίδες, με το 14% των χρηστών του Διαδικτύου να μπαίνουν καθημερινά στις σελίδες αυτές...
Νο 7 - Windows Live (live.com / 2005)
Το Live.com της Microsoft μαζεύει το 10,5% της παγκόσμιας ιντερνετικής κίνησης ή λίγο λιγότερο από 200 εκατ. χρήστες την ημέρα! Και οι περισσότεροι από μας δεν ξέρουν καν τι είναι! Πρόκειται λοιπόν για μια σουίτα προϊόντων που προσφέρει η Microsoft, όπως το Messenger και το SkyDrive, το msn.com και κυρίως το Hotmail, που παραμένει ο μεγαλύτερος πάροχος e-mail του κόσμου. Εξού και τα νούμερα είναι θεαματικά: 4,6 δισ. δολάρια έσοδα και 2,95 δισ. κέρδη...
Νο 8 - Twitter (twitter.com / 2006)
Το Twitter αντιστοιχεί στο 10% περίπου της καθημερινής ηλεκτρονικής κοινότητας, με 900 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς. Αν και μόνο τα 250 εκατ. εξ αυτών χρησιμοποιούν την υπηρεσία τουλάχιστον μία φορά τον μήνα! Γι' αυτό και το Twitter χάνει δυστυχώς χοντρό χρήμα και χωρίς τους εταιρικούς επενδυτές και τα venture capitals, δεν θα υπήρχε καν online! Τα 110 εκατ. δολάρια που μάζεψε το 2011 λογίζονται λιναρόσπορος...
Νο 9 - QQ (qq.com / 1998)
Το κινέζικο Twitter έχει εξελιχθεί σε γκράντε portal: είναι πλέον το δεύτερο δημοφιλέστερο site της Κίνας! Πάνω από 700 εκατ. χρήστες, με τους 145 από αυτούς να είναι online ανά πάσα στιγμή, τουιτάρουν στα κινέζικα, δικτυώνονται, παίζουν παιχνίδια, συνομιλούν κ.λπ. Γι' αυτό και τα έσοδά του μετρούν 6 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη του ανέρχονται στο 1,5 δισ.
Νο 10 - Amazon (amazon.com / 1994)
Στη 10η θέση φιγουράρει το μόνο site της λίστας που πουλάει πραγματικά αντικείμενα! Γι' αυτό και μπορεί να μην έχει μεν την επισκεψιμότητα της Google, έχει όμως πολύ μεγαλύτερα κέρδη. Μιλάμε για έσοδα 52 δισ. δολαρίων! Άσε που το 6% των χρηστών ψωνίζουν καθημερινά κάτι από το Amazon, περίπου 115 εκατομμύρια γήινοι δηλαδή!
Δες και ποια ακόμα websites συμπληρώνουν τη λίστα των top 20:
11. Blogger (blogger.com)
12. LinkedIn (linkedin.com)
13. Google India (google.co.in)
14. Taobao (tabao.com)
15. Sina (sina.com.cn)
16. Yahoo! Japan (yahoo.co.jp)
17. MSN (msn.com)
18. WordPress (wordpress.com)
19. Google Hong Kong (google.com.hk)
20. Google Germany (google.de)
μερικές, βλέπε Google και Facebook, η σειρά κατάταξης ωστόσο θα σε ξαφνιάσει. Τι άλλο θα σε ξαφνιάσει; Ο συνολικός ημερήσιος αριθμός επισκεπτών! Για πάμε...
Νο 1 - Google (google.com / 1998)
Η θρυλική -πλέον- μηχανή αναζήτησης είναι το site που προτιμούν οι περισσότεροι χρήστες στον κόσμο. Τι σημαίνει όμως να είσαι το μεγαλύτερο website του κόσμου; Πρώτα απ' όλα, το 50% των απανταχού χρηστών του Internet επισκέπτονται το Google κάθε μέρα! Θες και νούμερο ε; Από τα 2,3 δισεκατομμύρια χρηστών του Διαδικτύου, υπολογίζεται ότι επισκέπτονται καθημερινά τη μηχανή αναζήτησης περίπου 950 εκατ. άνθρωποι. Κάθε μέρα! Και βέβαια αυτό μεταφράζεται για την Google σε έσοδα 38 δισ. δολαρίων και κέρδη 9,7 δισ.
Νο 2 - Facebook (facebook.com / 2004)
Το γεγονός ότι το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη αποτελούν όμως τα νούμερά του! Χθες, για παράδειγμα, το 45% των χρηστών του Internet παγκοσμίως μπήκε στο Facebook, κάνοντας το url «facebook.com» το δημοφιλέστερο του κόσμου (αφού η Google διαθέτει πάμπολλες υπηρεσίες και μία μόνο εξ αυτών είναι η «google.com»). Το μαγικό νουμεράκι του Facebook είναι 900 εκατ. χρήστες, που φέρνουν στον κολοσσό της κοινωνικής δικτύωσης έσοδα 3,7 δισ. και κέρδη 1 δισ.
Νο 3 - YouTube (youtube.com / 2005)
Για τα βιντεάκια τα καλά μπαίνεις στο YouTube (ιδιοκτησίας Google) και δεν είσαι ο μόνος: περισσότερα από 4 δισ. videos προβάλλονται κάθε μέρα στο δημοφιλές video hosting site! Θες και το εκπληκτικότερο δεδομένο για το YouTube; Δεν βγάζει χρήμα! Και χωρίς την υποστήριξη της Google, το YouTube -όπως είναι τώρα- δεν θα ήταν πλέον βιώσιμο. Σοκ;
Νο 4 - Yahoo! (yahoo.com / 1995)
Το Yahoo! παραμένει η δεύτερη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, με το 1/5 των χρηστών να κάνουν μια στάση την ημέρα. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη και τις ειδησεογραφικές δραστηριότητές του, το Yahoo! έχει μεγαλύτερη πέραση στις ηλεκτρονικές μάζες και από την Google ακόμα! Γι' αυτό και έχει έσοδα 5 δισ. δολάρια και κέρδη 1 δισ.
Νο 5 - Baidu (baidu.com / 2000)
Να 'ναι καλά η Κίνα! Το Baidu είναι το πιο δημοφιλές site και μηχανή αναζήτησης της Κίνας κι αυτό φτάνει να το κατατάξει πέμπτο στην παγκόσμια κατάταξη. Το λένε «το κινέζικο Google» κι όχι άδικα, αφού αφήνει το Google China (google.com.hk) στη 19η θέση του κόσμου. Το 78% των κινέζων χρηστών το προτιμούν, περίπου 210 εκατ. άνθρωποι. Γι' αυτό και έχει έσοδα 3 δισ. δολάρια και κέρδη 1,5 δισ. Είδες η Κίνα;
Νο 6 - Wikipedia (wikipedia.org / 2001)
Σύμφωνα με τη Wikipedia, η Wikipedia ανήκει στο Wikimedia Foundation, ένα μη-κερδοσκοπικό σωματείο, αλλά κάποιος πρέπει να πληρώνει για τη «Free Encyclopedia», τη μεγαλύτερη εγκυκλοπαίδεια στην ανθρώπινη ιστορία! Ένας συνδυασμός εκατομμυρίων δολαρίων σε δωρεές και εκατομμυρίων ωρών εθελοντικού γραψίματος αποτελούν το ηλεκτρονικό θαύμα της Wikipedia. Τα 100.000 εγγεγραμμένα μέλη (από τα 17 εκατομμύρια) έχουν παράξει 30 εκατ. σελίδες, με το 14% των χρηστών του Διαδικτύου να μπαίνουν καθημερινά στις σελίδες αυτές...
Νο 7 - Windows Live (live.com / 2005)
Το Live.com της Microsoft μαζεύει το 10,5% της παγκόσμιας ιντερνετικής κίνησης ή λίγο λιγότερο από 200 εκατ. χρήστες την ημέρα! Και οι περισσότεροι από μας δεν ξέρουν καν τι είναι! Πρόκειται λοιπόν για μια σουίτα προϊόντων που προσφέρει η Microsoft, όπως το Messenger και το SkyDrive, το msn.com και κυρίως το Hotmail, που παραμένει ο μεγαλύτερος πάροχος e-mail του κόσμου. Εξού και τα νούμερα είναι θεαματικά: 4,6 δισ. δολάρια έσοδα και 2,95 δισ. κέρδη...
Νο 8 - Twitter (twitter.com / 2006)
Το Twitter αντιστοιχεί στο 10% περίπου της καθημερινής ηλεκτρονικής κοινότητας, με 900 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς. Αν και μόνο τα 250 εκατ. εξ αυτών χρησιμοποιούν την υπηρεσία τουλάχιστον μία φορά τον μήνα! Γι' αυτό και το Twitter χάνει δυστυχώς χοντρό χρήμα και χωρίς τους εταιρικούς επενδυτές και τα venture capitals, δεν θα υπήρχε καν online! Τα 110 εκατ. δολάρια που μάζεψε το 2011 λογίζονται λιναρόσπορος...
Νο 9 - QQ (qq.com / 1998)
Το κινέζικο Twitter έχει εξελιχθεί σε γκράντε portal: είναι πλέον το δεύτερο δημοφιλέστερο site της Κίνας! Πάνω από 700 εκατ. χρήστες, με τους 145 από αυτούς να είναι online ανά πάσα στιγμή, τουιτάρουν στα κινέζικα, δικτυώνονται, παίζουν παιχνίδια, συνομιλούν κ.λπ. Γι' αυτό και τα έσοδά του μετρούν 6 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη του ανέρχονται στο 1,5 δισ.
Νο 10 - Amazon (amazon.com / 1994)
Στη 10η θέση φιγουράρει το μόνο site της λίστας που πουλάει πραγματικά αντικείμενα! Γι' αυτό και μπορεί να μην έχει μεν την επισκεψιμότητα της Google, έχει όμως πολύ μεγαλύτερα κέρδη. Μιλάμε για έσοδα 52 δισ. δολαρίων! Άσε που το 6% των χρηστών ψωνίζουν καθημερινά κάτι από το Amazon, περίπου 115 εκατομμύρια γήινοι δηλαδή!
Δες και ποια ακόμα websites συμπληρώνουν τη λίστα των top 20:
11. Blogger (blogger.com)
12. LinkedIn (linkedin.com)
13. Google India (google.co.in)
14. Taobao (tabao.com)
15. Sina (sina.com.cn)
16. Yahoo! Japan (yahoo.co.jp)
17. MSN (msn.com)
18. WordPress (wordpress.com)
19. Google Hong Kong (google.com.hk)
20. Google Germany (google.de)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου