Τελευταίες ειδήσεις


Κάντε post την αγγελία σας στο forum, άμεσα και δωρεάν, αφού κάνετε απόκτηση πρόσβασης, κλικ εδώ

Η Ford κλείνει εργοστάσιο στο Βέλγιο, στο δρόμο χιλιάδες εργάτες

Η Ford κλείνει εργοστάσιο στο Βέλγιο, στο δρόμο χιλιάδες εργάτες

Μέχρι τα τέλη του 2014, το αργότερο, η Ford θα έχει κλείσει το εργοστάσιό της στη Γκενκ. Η απόφαση προκάλεσε σάλο και θύελλα αντιδράσεων στο Βέλγιο.





Στο εργοστάσιο απασχολούνται περίπου 4.300 εργαζόμενοι και τουλάχιστον 10.500 αν υπολογιστούν και οι εργαζόμενοι στις υποκατασκευαστικές εταιρίες.

Τη στιγμή που τα συνδικάτα και Βέλγοι αξιωματούχοι περίμεναν εδώ και μόλις λίγες εβδομάδες ότι θα άρχιζε στη μονάδα της Γκενκ η παραγωγή του νέου μοντέλου του Mondeo τον Οκτώβριο του 2013, που θα έδινε ζωή στο εργοστάσιο για πολλά ακόμη χρόνια, τελικά η παραγωγή ανατέθηκε στο εργοστάσιο της Βαλένθια, σύμφωνα με τα συνδικάτα.

Συγκεντρωμένοι έξω από το εργοστάσιο σήμερα οι εργαζόμενοι αναλύθηκαν σε δάκρυα όταν η φήμη που κυκλοφορούσε εδώ και μέρες επιβεβαιώθηκε από τους συνδικαλιστικούς τους εκπροσώπους, έπειτα από έκτακτη συνάντηση της επιτροπής του εργοστασίου που συγκλήθηκε επειγόντως από την διεύθυνση της Ford.

Ένας εργάτης λιποθύμησε, βρισιές εκτοξεύονταν και οι άνθρωποι έπεφταν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου με κενό βλέμμα. Οι εκατοντάδες εργαζόμενοι είχαν λάβει καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις, αφού η αμερικανική Ford είχε αφήσει να εννοηθεί τον Σεπτέμβριο ότι η μονάδα της Γκενκ θα αναλάμβανε την παραγωγή του νέου Mondeo.

Η πικρία των Βέλγων εργαζομένων μεγαλώνει και από τη στιγμή που δέχτηκαν, πριν δυο χρόνια, μειώσεις στις αποδοχές τους και αύξηση του ρυθμού εργασίας.
Υπολογίζοντας τους εργαζόμενους στις υποκατασκευαστικές εταιρίες, το εργοστάσιο της Ford Genk που παρήγαγε 14 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 50 χρόνια λειτουργίας, απασχολεί σχεδόν 10.500 εργαζόμενους. Είναι συνεπώς ο πρώτος εργοδότης στη φλαμανδική επαρχία του Λίμπουργκ, στο βορειοανατολικό Βέλγιο.

Η ανακοίνωση αυτή γίνεται την ώρα που ο κυβερνητικός συνασπισμός υπό τον πρωθυπουργό Ελιο ντι Ρούπο αρχίζει την κατάρτιση του κρατικού προϋπολογισμού του 2013, που πρέπει να κλείσει μια τρύπα σχεδόν 3,7 δισεκατομμυρίων ευρώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: