Τελευταίες ειδήσεις


Κάντε post την αγγελία σας στο forum, άμεσα και δωρεάν, αφού κάνετε απόκτηση πρόσβασης, κλικ εδώ

Προκήρυξη θέσεων Επίκουρου, Αναπληρωτή και Καθηγητή στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Μουσικών Σπουδών, Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Ιατρική Σχολή του ΑΠΘ

http://e-rgasies-e-rgasies.blogspot.gr/ 
Τα παρακάτω Τμήματα και η παρακάτω Σχολή του Πανεπιστημίου μας αποφάσισαν την προκήρυξη των εξής θέσεων καθηγητών:

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (τηλ. Γραμματ. 2310992491)
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Εργοφυσιολογική Αξιολόγηση Ομαδικών Αθλημάτων»
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Ενόργανη Γυμναστική»
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Ενόργανη Γυμναστική με συνάφεια την ιστορική εξέλιξή της»

ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (τηλ. Γραμματείας 2310999183, 2310999268)
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Βιολογική Χημεία»
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του αναπληρωτή καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Παιδιατρική - Παιδιατρική Γαστρεντερολογία»
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Νεογνολογία»

ΤΜΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (τηλ. Γραμματείας 2310991801)
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του καθηγητή πρώτης βαθμίδας, με γνωστικό αντικείμενο «Σύνθεση»

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (τηλ. Γραμ. 2310995065)
-Μιας (1) καθηγητή στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, με γνωστικό αντικείμενο «Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις της Αλληλεπίδρασης στην Προσχολική Ηλικία»


Η προκήρυξη δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 245/6-3-2013 τ. Γ΄ και η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήγει στις 15 Μαΐου 2013
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά υποβάλλονται στις Γραμματείες των παραπάνω Τμημάτων και της παραπάνω Σχολής. Πληροφορίες στα αντίστοιχα τηλέφωνα.


Συνημμένα αρχεία: 


Στο NeoBux πληρώνεστε απλώς για την περιήγηση στις διαφημιζόμενες σελίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: